مشاركت بسیجیان در اردوهای هجرت سازندگی دو برابر شده است
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'محمدرضا نقدی' روز پنجشنبه در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت سازندگی در استانداری كردستان افزود: پروژه های تعریف شده برای بسیج سازندگی نیز در سال جاری چند برابر خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه فعالیت های بسیج سازندگی در جامعه از لحاظ معنوی و اخلاقی بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: حضور نیروهای جوان و با نشاط در مناطق محروم، زیباترین فعالیت مردمی بسیج سازندگی است كه با كمك مردم و برای آن ها انجام می شود.

وی حضور بسیجیان در عرصه سازندگی كشور را به فعالیت در جبهه تشبیه كرد و گفت: بسیجیان حضور در این عرصه را همچون حضور در جبهه و خدمت به مردم می دانند.

سردار نقدی گفت: در حال حاضر بسیج سازندگی در 76 عرصه و حوزه فعالیت می كند و كارهای متعددی همچون ساخت و بازسازی خانه بهداشت، مساجد، خانه عالم، زیارتگاه ها و آبخیزداری را بر عهده گرفته است.

وی افزود: بسیج سازندگی می تواند تمامی این عرصه ها را به صورت 100 درصدی بر عهده بگیرد تا فعالیت های اساسی و بزرگتر توسط دولت انجام شود و به این ترتیب باری از دوش دولت كاسته شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفر به استان كرمانشاه در مورد به صحنه آوردن مردم برای حل مشكلات گفت: یكی از مشكلات بزرگ كشور مساله بیكاری است كه می توان از ظرفیت سازمان بسیج سازندگی به عنوان یك نیروی مردمی در حل این مشكل بهره برد.

533/570/320





:: برچسب‌ها: سفر , خانواده , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: